Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId)

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

e-Belediye Online Ödeme WhatsApp Hattı
Hakkâri Belediyesi
Hakkâri Belediyesi
  • BAŞKAN
    • Başkan
    • Fotoğraf Albümü
  • KURUMSAL
    • Misyon & Vizyon
    • Kurumsal Kimlik
    • Belediye Meclisi
    • Belediye Encümeni
    • Başkan Yardımcıları
      • Başkan Yardımcısı 1
      • Başkan Yardımcısı 2
      • Başkan Yardımcısı 3
    • Müdürlükler
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Müdürlüğü
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Zabıta Müdürlüğü
      • Fen İşleri Müdürlüğü
      • Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü
      • Temizlik İşleri Müdürlüğü
      • Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü
      • İmar ve Şehircilik Müdürlüğü
      • Park ve Bahçeler Müdürlüğü
      • Kadın ve Aile Hizmetleri Müdürlüğü
      • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
      • Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Veteriner İşleri Müdürlüğü
      • İtfaiye Müdürlüğü
      • Muhtarlık İşleri Müdürlüğü
    • Yönetim Şeması
    • Muhtarlıklar
    • Mevzuat
  • ŞEHRİMİZ
    • Kent Rehberi
    • Tarihçe
    • Coğrafya
    • İlçeler
    • Kültür - Turizm
    • Foto Galeri
  • PROJELER
    • Tamamlanan ve Devam Eden Projeler
    • Planlanan ve Diğer Projeler
    • Sosyal ve Kültürel Faaliyetler
  • HİZMETLER
    • Nikah İşlemleri
    • Beyaz Masa
    • İşyeri Açma Ruhsat Başvurusu
    • Nöbetçi Eczane
  • RAPORLAR
    • Faaliyet Raporları
    • Bültenler
    • Faaliyet Brifingleri
  • HABERLER
Ara
  • BAŞKAN
    • Başkan
    • Fotoğraf Albümü
  • KURUMSAL
    • Misyon & Vizyon
    • Kurumsal Kimlik
    • Belediye Meclisi
    • Belediye Encümeni
    • Başkan Yardımcıları
      • Başkan Yardımcısı 1
      • Başkan Yardımcısı 2
      • Başkan Yardımcısı 3
    • Müdürlükler
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Müdürlüğü
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Zabıta Müdürlüğü
      • Fen İşleri Müdürlüğü
      • Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü
      • Temizlik İşleri Müdürlüğü
      • Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü
      • İmar ve Şehircilik Müdürlüğü
      • Park ve Bahçeler Müdürlüğü
      • Kadın ve Aile Hizmetleri Müdürlüğü
      • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
      • Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Veteriner İşleri Müdürlüğü
      • İtfaiye Müdürlüğü
      • Muhtarlık İşleri Müdürlüğü
    • Yönetim Şeması
    • Muhtarlıklar
    • Mevzuat
  • ŞEHRİMİZ
    • Kent Rehberi
    • Tarihçe
    • Coğrafya
    • İlçeler
    • Kültür - Turizm
    • Foto Galeri
  • PROJELER
    • Tamamlanan ve Devam Eden Projeler
    • Planlanan ve Diğer Projeler
    • Sosyal ve Kültürel Faaliyetler
  • HİZMETLER
    • Nikah İşlemleri
    • Beyaz Masa
    • İşyeri Açma Ruhsat Başvurusu
    • Nöbetçi Eczane
  • RAPORLAR
    • Faaliyet Raporları
    • Bültenler
    • Faaliyet Brifingleri
  • HABERLER
HİZMETLER
  • Nikah İşlemleri
  • Beyaz Masa
  • İşyeri Açma Ruhsat Başvurusu
  • Nöbetçi Eczane

İşyeri Açma Ruhsatı

İşyeri Açma Ruhsatı İçin Gerekli Evraklar
Başvurulmadan Önce Bilinmesi Gerekenler
Ruhsat başvurusuna bulunulmadan önce işyeri veya faaliyet konusu ile ilgili tereddütleri olan vatandaşlar, Müdürlüğümüze başvurarak ön inceleme talebinde bulunabilirler.
Tapuda iş yeri olarak görünen yerlerde, umuma açık istirahat ve eğlence yeri açılması durumunda yönetim planında aksine bir hüküm yoksa, kat maliklerinin oy çokluğu ile aldığı kararın bulunması gerekmektedir.
Oturma raporunda mesken olarak görünen yerlerde ruhsat başvurusu yapılması durumunda; parsel üzerindeki tapu kaydında ismi geçen tüm kat maliklerinin oy birliği ile apartman karar defteri veya noter huzurunda verecekleri onay aranacaktır.
Tatil Günleri Çalışma Ruhsatı “29/01/2015 tarih ve 29251 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Perakende Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun'un 25. maddesine istinaden perakende işletmeler Hafta Tatili Hakkındaki Kanundan muaf tutulmuştur.” (Söz konusu yönetmeliğin 3. maddesinde, perakende işletmeler, alışveriş merkezi, büyük mağaza, zincir mağaza, bayi işletme, özel yetkili işletme, perakende ticaretle uğraşan diğer ticari işletmeler ile esnaf ve sanatkar işletmeleri şeklinde tanımlanmıştır.)
Her türlü gıda üretimi ve perakende satışına yönelik tüm işyerleri, hamam, kuaför, berber, masaj salonu, güzellik salonu, otel vb. işyerlerinin sahipleri, işletenleri ve tüm çalışanları Hijyen Eğitim Belgesi almak zorundadır. (Hijyen Eğitim Belgesi; Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğüne bağlı halk eğitim merkezlerinden, mesleki eğitim merkezlerinden, Turizm Eğitim Merkezlerinden Olgunlaşma Enstitülerinden alınacak eğitim sonucuna göre düzenlenir.)
İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatı düzenlenmeyen işyerleri: Muayenehaneler, mühendis, mimar ve meslek mensuplarınca açılan bürolar, avukatlık büroları, noter daireleri, serbest muhasebeci mali müşavir ve yeminli mali müşavirlik büroları, her türlü eğitim ve öğretim kurumu.  
3516 sayılı Ölçüler ve Ayar Kanununa göre ölçü ve tartı aletlerinin muayene ve damgalanması için müracaat zamanı her yıl Ocak ayının 1.günü başlayıp, Şubat ayının sonuncu günü akşamı sona erer.
9207 Sayılı yönetmeliğin 38. Maddesine istinaden Çevresel Gürültü Seviyesi Değerlendirme Raporu (Çevre ve Şehircilik Bakanlığının yetkilendirdiği kuruluşlardan) ve buna dayanarak Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğümüzce hazırlanan rapora istinaden Müdürlüğümüzce lokantalara, içkili yerlere ve meskun mahal dışında bulunan çay bahçelerine, halkın huzur ve sükunu ile kamu istirahati açısından sakınca bulunmaması kaydıyla canlı müzik izin belgesi düzenlenmektedir.
Alkollü içkilerin satış ve sunumuna ilişkin TAPDK Belgesi almak isteyen işyerlerinin örgün eğitim kurumları, dershaneler, öğrenci yurtları ve ibadethaneler arasında kapıdan kapıya 100 metre mesafe olup olmadığının ölçümüne dair Etüd Proje Müdürlüğünden alınacak mesafe krokisi ile Müdürlüğümüze yapılan başvurular, İlçe Emniyet Müdürlüğünden gelen cevap yazısı sonucuna göre talep sahibi işyerleri, yerinde denetlenerek 100 metre yakınında okul, dershane, öğrenci yurdu ve ibadethane gibi kurumların olmadığına dair uygunluk yazısı düzenlenecektir.
Sınıfsız İş Yerleri İçin İstenen Evraklar:
(Belirli bir veya birçok malın satışına yönelik iş yerleri, ayak üstü veya pakette yemek servisi yapan iş yerleri, vb.)
  • Başvuru formu (Müdürlüğümüzde doldurulacak)
  • 2 adet vesikalık fotoğraf (şahıs ise)
  • Tapu fotokopisi
  • Kira sözleşmesi (kiracı olanlardan)
  • Esnaf ve Sanatkarlar Sicil Tasdiknamesi-Oda Kaydı
  • Yangın söndürme tüpü makbuzu (100 m²’ye 1 adet 6 kg’lık) (iş yeri faaliyetine, iş merkezi ve meskende olmasına göre "itfaiye raporu" istenebilir)
  • Oturma Raporu/İmar Affı Belgesi
  • Numarataj
  • Emlak-Çevre-Temizlik Vergisi/İlan reklam kaydı vb. sorgulama belgesi (Gelir biriminde onaylatılacak)
  • Ustalık Belgesi (çiçekçi, kuyumcu, terzi, fotoğrafçı, kasap vb.)
  • Şirket İse: Kuruluş İlanı-Şirket Ana Sözleşmesi-İmza Sirküleri-Oda Kaydı-Ticaret Sicil Tasdiknamesi
Sınıflı İş Yerleri İçin İstenen Evraklar:
(Kuaför-güzellik salonu-spor salonu-lokanta-restoran-kafeterya v.b.)
  • Başvuru formu (Müdürlüğümüzde doldurulacak)
  • 2 adet vesikalık fotoğraf (şahıs ise)
  • Tapu fotokopisi
  • Kira sözleşmesi (kiracı olanlardan)
  • Esnaf ve Sanatkarlar Sicil Tasdiknamesi-Oda Kaydı
  • Yangın söndürme tüpü makbuzu (100 m²’ye 1 adet 6 kg’lık) (iş yeri faaliyetine, iş merkezi ve meskende olmasına göre "itfaiye raporu" istenebilir)
  • Oturma Raporu/İmar Affı Belgesi
  • Numarataj
  • Emlak-Çevre-Temizlik Vergisi/İlan reklam kaydı vb. sorgulama belgesi (Gelir biriminde onaylatılacak)
  • Ruhsat sahibi ve çalışanların sağlık raporu (gaita testi-akciğer röntgen sonucu)
  • Ustalık belgesi (güzellik salonu, kuaför, lokanta vb.) 
  • Şirket ise: Kuruluş İlanı-Şirket Ana Sözleşmesi-İmza Sirküleri-Oda Kaydı-Ticaret Sicil Tasdiknamesi
Umuma Açık İş Yerleri İçin İstenen Evraklar:
(Kahvehane-internet salonu-içkili yer-play station oyun salonu-otel vb.)
  • Başvuru formu(Müdürlüğümüzde doldurulacak)
  • 2 adet vesikalık fotoğraf (şahıs ise)
  • Tapu fotokopisi
  • Kira sözleşmesi (kiracı olanlardan)
  • Esnaf ve Sanatkarlar Sicil Tasdiknamesi-Oda Kaydı,
  • İtfaiye raporu (Müdürlüğümüzden başvuru yapılacak)
  • Oturma Raporu/İmar Affı Belgesi
  • Numarataj
  • Emlak-Çevre-Temizlik Vergisi/İlan reklam kaydı vb. sorgulama belgesi (Gelir biriminde onaylatılacak)
  • Telli naylon dosya
  • Ruhsat sahibi ve çalışan personelin(nüfus cüzdan fotokopisi-ikametgah belgesi-sabıka kaydı-sağlık raporları (gaita testi-akciğer röntgen sonucu)–hijyen eğitim belgesi-karakola kimlik bildirimi-SGK kaydı)
  • Etüd Proje Müdürlüğünden onaylı mesafe krokisi (kahvehane-play station oyun salonu ve içkili yerler için)
  • Parsel üzerindeki tapu kaydında ismi geçen kat maliklerinin %51’nin onayı
  • Şirket ise:    Kuruluş İlanı-Şirket Ana Sözleşmesi-İmza Sirküleri-Oda Kaydı-Ticaret Sicil Tasdiknamesi.
2. ve 3. Sınıf GSM’lerde İstenen Belgeler:
(Unlu mamul üretim yeri-kuru temizleme-haşere ilaçlama-küçük çapta üretim ve tadilat yapan atölyeler vb.)
  • Gayrisıhhi Müessese Başvuru Formu ( Ruhsat ve Denetim Müdürlüğünden temin edilecektir )
  • 2 adet vesikalık fotoğraf (Şirket ise kaşe)
  • Oturma Raporu
  • Yer seçim Belgesi ( Plan ve Proje Müdürlüğünden)
  • Tapu Fotokopisi
  • Kira Kontratı
  • Baca uygunluğu (pişirme yapılan işyerleri için Müdürlüğümüzden başvurulacak)
  • İtfaiye Raporu (Müdürlüğümüzden başvurulacak)
  • Kapasite Raporu( Gıda İle İlgili İmalat Yerleri İçin)
  • Ustalık Belgesi
  • Hizmet Sözleşmesi noterden onaylı olacak
  • Ustalık belgesi yok ise İzmir Milli Eğitim Müdürlüğü çıraklık eğitim merkezine müracaat belgesi getirilecektir.(Mühendisler diplomaları ilgili bir iş kolunda işletme açtıklarında ustalık belgesi aranmaz. Onaylı fotokopisi ve meslek odası kaydı yeterlidir)
  • İşyerinin bir uzmanın göz önünde yürütülmesi gereken kimyasal vb. işler yapan uygun müdür sözleşmesi noter onaylı olacak, diploma ya da yerine geçecek onaylı bir belge ve meslek odası kayıt belgesi dosyada bulunacaktır.
  • Esnaf Sanatkarlar Sicil Tasdiknamesi-Oda Kaydı
  • Gıda ile uğraşan tüm işyerleri için Hijyen Eğitim Belgesi
  • Gürültü Yönetmeliğine tabi ise Gürültü Ölçüm Raporu (Çevre ve Şehircilik Bakanlığının yetkilendirdiği kuruluşlardan alınacak)
  • Faaliyet Sırasında Kullanılan Makine ve Teçhizat varsa; Motor Ruhsatı (Fen İşleri Müdürlüğü’nden temin edilecektir.)
  • Şehir Şebeke Suyu Bağlantı Belgesi
  • Vergi Levhası
  • Atıksu Görüşü (Desarj-Atıksu oluşturulan iş kollarından İZSU’dan alınır)
  • Katı Atık Görüşü (İ.B.B.B. Katı Atık İşlemeler Müdürlüğünden)
  • Bitkisel atık yağ sözleşmesi (yetkili firmalardan)
  • Sanayi Sicil Belgesi (Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığından)
  • ÇED listelerinde yer alıyorsa, ÇED Olumlu Belgesi
  • İş sağlığı ve Güvenliği Kanunu gereğince “işyeri risk analizi” (gerekli görülürse)
 

BAŞKAN

  • Başkan
  • Fotoğraf Albümü

KURUMSAL

  • Misyon & Vizyon
  • Kurumsal Kimlik
  • Belediye Meclisi
  • Belediye Encümeni
  • Başkan Yardımcıları
    • Başkan Yardımcısı 1
    • Başkan Yardımcısı 2
    • Başkan Yardımcısı 3
  • Müdürlükler
    • Özel Kalem Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
    • Hukuk İşleri Müdürlüğü
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • Zabıta Müdürlüğü
    • Fen İşleri Müdürlüğü
    • Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü
    • Temizlik İşleri Müdürlüğü
    • Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü
    • İmar ve Şehircilik Müdürlüğü
    • Park ve Bahçeler Müdürlüğü
    • Kadın ve Aile Hizmetleri Müdürlüğü
    • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
    • Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
    • Veteriner İşleri Müdürlüğü
    • İtfaiye Müdürlüğü
    • Muhtarlık İşleri Müdürlüğü
  • Yönetim Şeması
  • Muhtarlıklar
  • Mevzuat

ŞEHRİMİZ

  • Kent Rehberi
  • Tarihçe
  • Coğrafya
  • İlçeler
  • Kültür - Turizm
  • Foto Galeri

PROJELER

  • Tamamlanan ve Devam Eden Projeler
  • Planlanan ve Diğer Projeler
  • Sosyal ve Kültürel Faaliyetler

HİZMETLER

  • Nikah İşlemleri
  • Beyaz Masa
  • İşyeri Açma Ruhsat Başvurusu
  • Nöbetçi Eczane

RAPORLAR

  • Faaliyet Raporları
  • Bültenler
  • Faaliyet Brifingleri

HABERLER

Adres : Bulak Mahallesi Bulvar Caddesi No:2, 30000 Hakkâri/Merkez
Telefon : (0438) 211 61 81
E-Posta : bilgi@hakkari.bel.tr

Sosyal Medya :

Hakkâri Belediyesi

  • BAŞKAN
    • Başkan
    • Fotoğraf Albümü
  • KURUMSAL
    • Misyon & Vizyon
    • Kurumsal Kimlik
    • Belediye Meclisi
    • Belediye Encümeni
    • Başkan Yardımcıları
      • Başkan Yardımcısı 1
      • Başkan Yardımcısı 2
      • Başkan Yardımcısı 3
    • Müdürlükler
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Müdürlüğü
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Zabıta Müdürlüğü
      • Fen İşleri Müdürlüğü
      • Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü
      • Temizlik İşleri Müdürlüğü
      • Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü
      • İmar ve Şehircilik Müdürlüğü
      • Park ve Bahçeler Müdürlüğü
      • Kadın ve Aile Hizmetleri Müdürlüğü
      • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
      • Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Veteriner İşleri Müdürlüğü
      • İtfaiye Müdürlüğü
      • Muhtarlık İşleri Müdürlüğü
    • Yönetim Şeması
    • Muhtarlıklar
    • Mevzuat
  • ŞEHRİMİZ
    • Kent Rehberi
    • Tarihçe
    • Coğrafya
    • İlçeler
    • Kültür - Turizm
    • Foto Galeri
  • PROJELER
    • Tamamlanan ve Devam Eden Projeler
    • Planlanan ve Diğer Projeler
    • Sosyal ve Kültürel Faaliyetler
  • HİZMETLER
    • Nikah İşlemleri
    • Beyaz Masa
    • İşyeri Açma Ruhsat Başvurusu
    • Nöbetçi Eczane
  • RAPORLAR
    • Faaliyet Raporları
    • Bültenler
    • Faaliyet Brifingleri
  • HABERLER

Adres : Bulak Mahallesi Bulvar Caddesi No:2, 30000 Hakkâri/Merkez Telefon : (0438) 211 61 81 E-Posta : bilgi@hakkari.bel.tr

Sosyal Medya :

Hakkâri Belediyesi

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız