![]() |
||
Adı Soyadı | Ahmet KARAÇALI | |
Ünvanı | Yazı İşleri Müdür V. | |
Telefon | 0438 2116181 / 155 | |
Görev Tanımları
1. Yazı İşleri Müdürlüğü 5393 Sayılı Belediyeler Kanunu'nun 48. Maddesi gereğince Başkan Yardımcısı kanalı ile Belediye Başkanına bağlı olarak çalışan bir birimdir.
2. Yazı İşleri Müdürlüğü, evrak akışının düzenlenmesi ve arşivlenmesi, meclis ve encümen kararlarının alınması,
3. 5393 sayılı yasanın Belediye Meclisine yüklediği sorumlulukların yerine getirilmesinde koordinasyon görevi yapar,
4. Meclis toplantılarını süresi içerisinde ilan edilmesini sağlar,
5. Meclis toplantı tutanaklarını tutar,
6. Gündemdeki dosyaları toplar, toplantıları kayda alır,
7. Meclis Kararlarının yazılımını sağlar,
8. İlgili mercilerin onayını aldıktan sonra karar asıllarını ilgili birimlere intikalini sağlar ve birer nüshasını arşivler.
9. Karar Özetlerini ilgili birimlere ulaştırır.
10. Meclis kararları ve gündemini Belediyenin Web sayfasında yayınlatır.
11. 5393 Sayılı yasanın 33. Maddesine istinaden Belediye Başkanı tarafından Encümen üyesi olarak görevlendirilen Yazı İşleri Müdürü, mahiyetinde çalışan elemanlar aracılığı ile encümenin çalışma koşullarını ve karar alınmasını ve uygulanmasını sağlar.
12. Encümen kayıt defterine karar numarası vererek alınan kararları kayıt yapar.
13. İlgili onaylardan sonra karar suretlerini teklifin geldiği birimlere ulaştırır.
14. Karar asıllarını sırasına göre dosyalar ve arşivler.
15. Yazı İşleri Müdürlüğü Belediyeye gelen tüm evrak ve belgeleri, postaları zimmetle teslim alır.
16. Konularına göre evrak ve belgelerin ayırımını ve kaydını yaparak imza işlemlerini tamamladıktan sonra ilgili birimlere zimmetli olarak ulaştırılmasını, aynı şekilde tüm birimlerden gelen evrakların da gerekli yerlere sevkiyatını belirli bir düzen içerisinde sağlar.
17. Hakkâri Belediyesi Meclisi'nin düzenli çalışabilmesi için gerekli desteğin verilmesi, meclis işlemlerinin yürütülmesi, kararların yazım ve onaylarının takibi, Belediye Meclisi üyelerinin özlük işlerinin yürütülmesi,
18. Gelen ve giden evrakların kontrollü bir şekilde teslim alınması ve ilgili birimlere gönderilmesi, kuruma gelen ve kurumdan gidecek olan her türlü evrağın gerekli işlemlerinin yapılması ve birimlerle koordineli çalışılması,
19. Belediye Encümeni'nin hızlı ve isabetli kararlar alabilmesi için gerekli desteğin verilmesi, Encümene sunulacak dosyaların gerektiği gibi oluşturulmasının kontrolü, Encümen kararlarının ilgili mevzuat ve yönetmelikler çerçevesinde alınmasının takip edilmesi,
|
Hakkâri Belediyesi
Hakkâri Belediyesi